Servicedesk SLA Yükseltme Nasıl Yapılır?

Servicedesk SLA Yükseltme Nasıl Yapılır?

Servicedesk SLA Yükseltme Nasıl Yapılır?

SLA sürelerini aşmaya yakın yada aştıktan sonra belirlediğiniz kişilere mail gitmesi için ağaıdaki adımları izleyebilirsiniz;


Adminsekmesi altındaki Servis Seviye anlaşmalarında İlgi SLA’leri editlediktensonra, Escalation zamanları belirleyebilirsiniz.


SLAsüresi geçmeden veya geçtikten sonra süreyi belirtip ilgili teknisyene yadayöneticiye uyarı gönderebilirsiniz. Düzenleyeceğiniz Escalation/Yükseltme


ekran görüntüsü yukarıdaki gibidir. Burada SLA çözüm süresinini bitmesine 1 saat kala, T,cketın sahibine uyarı maili gitsin şeklinde ayarlama yapılmıştır.


Not: Enterprise versiyonu kullanıyorsanız, servis şablonları  için oluşturduğunuzSLA’leri aşağıdaki yolu kullanarak editleyebilirsiniz;


Admin->HizmetKatalogu->Yönet->Servis seviye Anlaşmaları


    • Related Articles

    • Nasıl ServiceDesk Plus SLA değişikliği yapılandırmak için.

      Hizmet Seviyesi Anlaşmaları, bir Değişiklik İsteğinin çözülmesi gereken süreyi tanımlar. SLA'lar, tanımlanan ölçütlere dayalı olarak Değişiklik Taleplerinin 'Ekle / Güncellemesi' sırasında otomatik olarak uygulanır. Change SLA, Değişim İsteğinin ...
    • Nasıl ServiceDesk Plus SLA eylemleri yapılandırmak için?

      SLA Eylemleri, bir talebi otomatik olarak kategorize etmeye ve yükseltme sırasında bunu bir gruba ve belirli bir teknisyene atamanıza yardımcı olur. Bu kısa videoyu izleyin ve ServiceDesk Plus'da bir istek için SLA eylemlerini yapılandırmayı öğrenin. ...
    • ServiceDesk Plus da yedek alma (Backup)

      ServiceDesk Plus da yedek alma (Backup) ServiceDesk Plus'ı kapatın (ServiceDesk Plus bir Servis olarak çalışıyorsa, Denetim Masası > Servis Hizmetleri penceresinden servisi durdurun) Şu komutu yürüterek yedek ...
    • Servicedesk MSSQL Login failed for user hatası

      Servicedesk MSSQL Login failed for user hatası Service Desk Plus'ta database değiştirmek istediğimizde MSSQL Login failed for user hatası almamızın sebepleri: Sunucu Yalnızca Windows Kimlik doğrulamasını kabul ediyordur. Açmaya çalıştığınız user, sql ...
    • ServiceDesk Plus da normal bir kullanıcıyı teknisyen olarak tanımlama

      ServiceDesk Plus da bir kullanıcıyı teknisyen olarak tanımlamak için: Yönetim sekmesinden --->Kullanıcılara tıklayınız. Listelenen kullanıcılardan hangisini teknisyen olarak tanımlamak istiyorsanız ona tıklayınız. Açılan pencerede Teknisyen olarak ...