ServiceDesk Plus - Hızlı başlangıç Kılavuzu

ServiceDesk Plus - Hızlı başlangıç Kılavuzu

Bu doküman, yüklendikten sonra ServiceDesk Plus'ı çabucak kullanmaya başlamak için gerekli olan temel yapılandırmalardan oluşur.
    • Related Articles

    • ServiceDesk Plus da yedek alma (Backup)

      ServiceDesk Plus da yedek alma (Backup) ServiceDesk Plus'ı kapatın (ServiceDesk Plus bir Servis olarak çalışıyorsa, Denetim Masası > Servis Hizmetleri penceresinden servisi durdurun) Şu komutu yürüterek yedek ...
    • ServiceDesk Plus da normal bir kullanıcıyı teknisyen olarak tanımlama

      ServiceDesk Plus da bir kullanıcıyı teknisyen olarak tanımlamak için: Yönetim sekmesinden --->Kullanıcılara tıklayınız. Listelenen kullanıcılardan hangisini teknisyen olarak tanımlamak istiyorsanız ona tıklayınız. Açılan pencerede Teknisyen olarak ...
    • Servicedesk SLA Yükseltme Nasıl Yapılır?

      Servicedesk SLA Yükseltme Nasıl Yapılır? SLA sürelerini aşmaya yakın yada aştıktan sonra belirlediğiniz kişilere mail gitmesi için ağaıdaki adımları izleyebilirsiniz; Adminsekmesi altındaki Servis Seviye anlaşmalarında İlgi SLA’leri ...
    • Servicedesk MSSQL Login failed for user hatası

      Servicedesk MSSQL Login failed for user hatası Service Desk Plus'ta database değiştirmek istediğimizde MSSQL Login failed for user hatası almamızın sebepleri: Sunucu Yalnızca Windows Kimlik doğrulamasını kabul ediyordur. Açmaya çalıştığınız user, sql ...
    • Görüntüleme dili nasıl değiştirilir?

      ServiceDesk Plus da görüntüleme dilini değiştirme  ServiceDesk Plus da görüntüleme dilini değiştirmek için: Ana panelin sağ üst köşesinde ---->Personalization a tıklayınız. Açılan pencereden Language açılır kapanır menüsünden görüntülemek istediğiniz ...