ServiceDesk Plus da normal bir kullanıcıyı teknisyen olarak tanımlama

ServiceDesk Plus da normal bir kullanıcıyı teknisyen olarak tanımlama

ServiceDesk Plus da bir kullanıcıyı teknisyen olarak tanımlamak için:

Yönetim sekmesinden --->Kullanıcılara tıklayınız.

Listelenen kullanıcılardan hangisini teknisyen olarak tanımlamak istiyorsanız ona tıklayınız.

Açılan pencerede Teknisyen olarak değiştirin seçeneğine tıkladığınızda kullanıcıyı teknisyen olarak atamış olursunuz.
    • Related Articles

    • ServiceDesk Plus da yedek alma (Backup)

      ServiceDesk Plus da yedek alma (Backup) ServiceDesk Plus'ı kapatın (ServiceDesk Plus bir Servis olarak çalışıyorsa, Denetim Masası > Servis Hizmetleri penceresinden servisi durdurun) Şu komutu yürüterek yedek ...
    • Kullanıcıyı Teknisyen Olarak Değiştirmek

      Mevcut bir kullanıcıyı teknisyen yapmak için aşağıdaki adımları izleyiniz lütfen; ServiceDesk Plus Web arayüzünde Admin sekmesi altından Kullanıcıları seçiniz. Değişikliği yapmak istediğiniz kullanıcıyı tıklayınız. Üst pencerede Teknisyen olarak ...
    • Görüntüleme dili nasıl değiştirilir?

      ServiceDesk Plus da görüntüleme dilini değiştirme  ServiceDesk Plus da görüntüleme dilini değiştirmek için: Ana panelin sağ üst köşesinde ---->Personalization a tıklayınız. Açılan pencereden Language açılır kapanır menüsünden görüntülemek istediğiniz ...
    • ServiceDesk Plus da yedek nasıl alınır?

      ServiceDesk Plus'ta yedek almak için; ServiceDesk Plus'ı kapatın (ServiceDesk Plus bir Servis olarak çalışıyorsa, Denetim Masası > Servis Hizmetleri penceresinden servisi durdurun) Şu komutu yürüterek yedek ...
    • ServiceDesk Plus'da bir değişiklik şablonu nasıl yapılandırılır.

      Merhaba millet, İşte ServiceDesk Plus'da değişiklik şablonları oluşturma hakkında kısa bir video. RFC (Değişim İsteği) oluşturma işlemini kullanıcılarınız için kolaylaştırmak isteyen değişim yöneticisi misiniz? İşte hemen uygulamanız için hızlı bir ...