ServiceDesk Plus'da hizmet kataloğu için iş kurallarını nasıl yapılandırırım?

ServiceDesk Plus'da hizmet kataloğu için iş kurallarını nasıl yapılandırırım?

İş Kuralları, gelen istekleri organize etmenizi ve bunları gruplara teslim etme, durum atama ve diğer istek parametreleri gibi eylemleri gerçekleştirmenizi sağlar. İş Kuralı, bir istek oluşturulduğunda (veya alındığında), düzenlendiğinde veya her ikisinde de uygulanabilir.

Bu kısa videoyu izleyin ve BusinessDesk Plus'da iş kurallarını nasıl yapılandıracağınızı öğrenin.



Videoda açıklanan adımlar:
1: Hizmet kataloğu> yönet> İşletme Kuralları'nı seçin.
2: Sağ üst köşedeki 'Yeni işletme kuralları ekle'yi seçin.
3: Ayrıntıları girin, kuralı tanımlayın ve gerçekleştirilecek eylemleri seçin.
4: İş kuralını kaydedin.
    • Related Articles

    • ServiceDesk Plus da yedek alma (Backup)

      ServiceDesk Plus da yedek alma (Backup) ServiceDesk Plus'ı kapatın (ServiceDesk Plus bir Servis olarak çalışıyorsa, Denetim Masası > Servis Hizmetleri penceresinden servisi durdurun) Şu komutu yürüterek yedek ...
    • ServiceDesk Plus da normal bir kullanıcıyı teknisyen olarak tanımlama

      ServiceDesk Plus da bir kullanıcıyı teknisyen olarak tanımlamak için: Yönetim sekmesinden --->Kullanıcılara tıklayınız. Listelenen kullanıcılardan hangisini teknisyen olarak tanımlamak istiyorsanız ona tıklayınız. Açılan pencerede Teknisyen olarak ...
    • Nasıl ServiceDesk Plus SLA değişikliği yapılandırmak için.

      Hizmet Seviyesi Anlaşmaları, bir Değişiklik İsteğinin çözülmesi gereken süreyi tanımlar. SLA'lar, tanımlanan ölçütlere dayalı olarak Değişiklik Taleplerinin 'Ekle / Güncellemesi' sırasında otomatik olarak uygulanır. Change SLA, Değişim İsteğinin ...
    • Nasıl ServiceDesk Plus SLA eylemleri yapılandırmak için?

      SLA Eylemleri, bir talebi otomatik olarak kategorize etmeye ve yükseltme sırasında bunu bir gruba ve belirli bir teknisyene atamanıza yardımcı olur. Bu kısa videoyu izleyin ve ServiceDesk Plus'da bir istek için SLA eylemlerini yapılandırmayı öğrenin. ...
    • ServiceDesk Plus'da değişiklik iş akışı nasıl yapılandırılır?

      Sıklıkla başlatılan değişiklikler doğrudan uygulanır ve tüm değişim ömrü işlemi boyunca gitmek zorunda kalmadan kapanır. Değişim iş akışları, bu tür değişiklik istekleri için yapılandırılabilir ve bu iş akışları, İş Akışı açılır alanına yeni değişim ...