Servicedesk MSSQL Login failed for user hatası

Servicedesk MSSQL Login failed for user hatası

Servicedesk MSSQL Login failed for user hatası


Service Desk Plus'ta database değiştirmek istediğimizde MSSQL Login failed for user hatası almamızın sebepleri:

  1. Sunucu Yalnızca Windows Kimlik doğrulamasını kabul ediyordur.
  2. Açmaya çalıştığınız user, sql de mevcut değildir yada oturum açmaya izni yoktur.
  3. Domain adı hatalıdır.
Çözüm1
  • SQL Server Management Studio'yu açın. Bunu yapmak için Başlat' ı tıklatın, Tüm Programlar' ı tıklatın, Microsoft SQL (burada x SQL sürümüdür) x Server 2000'ıve SQL Server Management Studio ' ı tıklatın.
  • Sunucuyu sağ tıklatın ve sonra Properties' i tıklatın.
  • Security sayfasında, sunucu kimlik doğrulamasıSQL Server ve Windows kimlik doğrulaması modu seçenek düğmesini tıklatın ve sonra Tamam' ı tıklatın. 
  • SQL Server Management Studio'yu iletişim kutusunda, SQL Server'ı yeniden başlatmak için Tamam ' ı tıklatın. 
Çözüm2
  • Enterprise Manager'ı açın. Bunu yapmak için Başlat' ı tıklatın, Tüm Programlar' ı tıklatın, Microsoft SQL Server 2000' i tıklatın ve sonra SQL Server Enterprise Manager ' ı tıklatın.
  • Sunucu grubunu genişletin.
  • Sunucuyu sağ tıklatın ve sonra Properties' i tıklatın.
  • Security sekmesini 
  • Kimlikdoğrulamasında, SQL Server ve Windows seçenek düğmesini tıklatın.
  • Değişikliğin etkili olması için SQL Server'ı yeniden başlatın.
Not: Telnetten MSSQL ilgili portunun(default 1433) açık olduğundan emin olmalısınız.
    • Related Articles

    • Servicedesk SLA Yükseltme Nasıl Yapılır?

      Servicedesk SLA Yükseltme Nasıl Yapılır? SLA sürelerini aşmaya yakın yada aştıktan sonra belirlediğiniz kişilere mail gitmesi için ağaıdaki adımları izleyebilirsiniz; Adminsekmesi altındaki Servis Seviye anlaşmalarında İlgi SLA’leri ...
    • ServiceDesk Plus da yedek alma (Backup)

      ServiceDesk Plus da yedek alma (Backup) ServiceDesk Plus'ı kapatın (ServiceDesk Plus bir Servis olarak çalışıyorsa, Denetim Masası > Servis Hizmetleri penceresinden servisi durdurun) Şu komutu yürüterek yedek ...
    • ServiceDesk Plus da normal bir kullanıcıyı teknisyen olarak tanımlama

      ServiceDesk Plus da bir kullanıcıyı teknisyen olarak tanımlamak için: Yönetim sekmesinden --->Kullanıcılara tıklayınız. Listelenen kullanıcılardan hangisini teknisyen olarak tanımlamak istiyorsanız ona tıklayınız. Açılan pencerede Teknisyen olarak ...
    • Görüntüleme dili nasıl değiştirilir?

      ServiceDesk Plus da görüntüleme dilini değiştirme  ServiceDesk Plus da görüntüleme dilini değiştirmek için: Ana panelin sağ üst köşesinde ---->Personalization a tıklayınız. Açılan pencereden Language açılır kapanır menüsünden görüntülemek istediğiniz ...
    • ServiceDesk plus Kullanılan Portlar nelerdir?