Varolan bir yedekten nasıl geri dönülür?

Varolan bir yedekten nasıl geri dönülür?

Service Desk plus Restore işlemi aşağıdaki adımları izleyerek yapabilirsiniz.

  • Servicedesk plus servisini kapatınız.
  • command prompt'u (Run as Administrator) açınız ve,  [ServiceDesk Plus-Home]\bin dizinine gidiniz ve restoreData.bat dosyasını  çalıştırınız. Backup dosyasını seçiniz ve OK tıklayınız.
NOTE: Backup dosyasındaki veriler, varolan verilerin üzerine yazılacaktır.
  • Restore tamamlandığında , Restore işleminin başarı ile tamamlandığı aşağıdaki gibi gözükecektir. Close tıklayınız.


  • Servicedesk plus servisini başlatın. 

    • Related Articles

    • ServiceDesk Plus da normal bir kullanıcıyı teknisyen olarak tanımlama

      ServiceDesk Plus da bir kullanıcıyı teknisyen olarak tanımlamak için: Yönetim sekmesinden --->Kullanıcılara tıklayınız. Listelenen kullanıcılardan hangisini teknisyen olarak tanımlamak istiyorsanız ona tıklayınız. Açılan pencerede Teknisyen olarak ...
    • ServiceDesk Plus da yedek nasıl alınır?

      ServiceDesk Plus'ta yedek almak için; ServiceDesk Plus'ı kapatın (ServiceDesk Plus bir Servis olarak çalışıyorsa, Denetim Masası > Servis Hizmetleri penceresinden servisi durdurun) Şu komutu yürüterek yedek ...
    • Database Nasıl Değiştirilir?

      1.       Sunucunun Snap Shot’ını alınız. 2.       ServiceDesk Plus'ı kapatın (ServiceDesk Plus birServis olarak çalışıyorsa, Denetim Masası > Servis Hizmetleri penceresindenservisi durdurun) 3.       Şu komutu yürüterek yedek ...
    • Yeni bir domain nasıl eklenir?

      Uygun tüm Windows Bilgisayar ve Sunucuları domaintarama ile almak için aşağıdaki adımları uygulamalısınız;   Yeni bir Domain Ekleme   Yeni bir domain eklemek için; Yönetim sekmesini tıklayın ve Windows Etki Alanı taramayı seçin. Yeni Domain ...
    • Servicedesk SLA Yükseltme Nasıl Yapılır?

      Servicedesk SLA Yükseltme Nasıl Yapılır? SLA sürelerini aşmaya yakın yada aştıktan sonra belirlediğiniz kişilere mail gitmesi için ağaıdaki adımları izleyebilirsiniz; Adminsekmesi altındaki Servis Seviye anlaşmalarında İlgi SLA’leri ...