Nasıl ServiceDesk Plus SLA değişikliği yapılandırmak için.

Nasıl ServiceDesk Plus SLA değişikliği yapılandırmak için.

Hizmet Seviyesi Anlaşmaları, bir Değişiklik İsteğinin çözülmesi gereken süreyi tanımlar. SLA'lar, tanımlanan ölçütlere dayalı olarak Değişiklik Taleplerinin 'Ekle / Güncellemesi' sırasında otomatik olarak uygulanır. Change SLA, Değişim İsteğinin 'Scheduled Start' ve 'Scheduled End' zamanlarına dayalı olarak yürütülecektir.

ServiceDesk Plus'da bir değişiklik SLA'sının nasıl yapılandırılacağını gösteren kısa bir video.



Videoyla ilgili kısa açıklama:
1. Adım: Problem / Değişim yönetimine gidin >> SLA'yı değiştirin
Adım 2: Yeni'yi tıklayın ve ayrıntıları girin
3. Adım: Ölçütleri ve tırmanma sürelerini girin
Adım 4: Değişikliklere Git >> Yeni değişiklik yapın ve planlanan başlangıç saatini girin
5. Adım: Planlanan bitiş zamanı, SLA Değiştir'de verilen verilere dayanarak hesaplanır