Kullanıcıları şablondaki teknisyen alanlarını görüntülemeyi akıllıca nasıl kısıtlarsınız.

Kullanıcıları şablondaki teknisyen alanlarını görüntülemeyi akıllıca nasıl kısıtlarsınız.

Merhaba millet,

Alan ve form kurallarını kullanarak kullanıcıları bir şablondaki belirli alanları görüntülemeyi akıllıca kısıtlamak için kullanabileceğiniz başka bir kısa video. Bu videoyu izleyin, ortamınızda deneyin ve bize yorumlarınızı aşağıdaki yorum bölümünde bize bildirin.


    • Related Articles

    • Nasıl ServiceDesk Plus SLA değişikliği yapılandırmak için.

      Hizmet Seviyesi Anlaşmaları, bir Değişiklik İsteğinin çözülmesi gereken süreyi tanımlar. SLA'lar, tanımlanan ölçütlere dayalı olarak Değişiklik Taleplerinin 'Ekle / Güncellemesi' sırasında otomatik olarak uygulanır. Change SLA, Değişim İsteğinin ...
    • ServiceDesk Plus'da görev bağımlılığını nasıl yapılandırabilirim?

      Tipik bir iş akışının gerçekleştirilmesi gereken çeşitli görevler vardır. Bu görevler bazen birbirine bağlıdır ve sırayla birbiri ardına yapılmalıdır. Bu, görevin bağımlılık haritasını çağırır; buradaki görev ilk önce gerçekleştirilecek görevin 'üst' ...
    • ServiceDesk Plus'da bir değişiklik şablonu nasıl yapılandırılır.

      Merhaba millet, İşte ServiceDesk Plus'da değişiklik şablonları oluşturma hakkında kısa bir video. RFC (Değişim İsteği) oluşturma işlemini kullanıcılarınız için kolaylaştırmak isteyen değişim yöneticisi misiniz? İşte hemen uygulamanız için hızlı bir ...
    • ServiceDesk Plus'da görevler nasıl işaretlenir ve atanır?

      Teknisyenlere görevleri nasıl işaretleyip atayacağınızı açıklayan hızlı bir video.    Bağımlı görevleri bir iş akışı içinde yürütmek, görevlerin mantıksal bir sırada yürütülmesini gerektirir. Bazı görevler önce gerçekleştirilir ve ardından diğer ...
    • ServiceDesk Plus'da değişiklik iş akışı nasıl yapılandırılır?

      Sıklıkla başlatılan değişiklikler doğrudan uygulanır ve tüm değişim ömrü işlemi boyunca gitmek zorunda kalmadan kapanır. Değişim iş akışları, bu tür değişiklik istekleri için yapılandırılabilir ve bu iş akışları, İş Akışı açılır alanına yeni değişim ...