Kulanıcı Satınalma onaylayıcısı olarak nasıl ayarlanır?

Kulanıcı Satınalma onaylayıcısı olarak nasıl ayarlanır?

ServiceDesk Plus kulanıcılarına Satınalma onaylayıcısı yetkisini aşağıdaki gibi verebilirsiniz.

1) ServiceDesk Plus Web Arayüzünde Admin Sekmesini tıkayınız.
2) Kulanıcılar sayfasından Kullanıcılar Bağlantısına tıklayınız.
3) Satınalma yetkisi vermek istediğiniz kullanıcıyı seçiniz ve Sağ üst köşedeki Ayarla linkine tıklayınız.
4) Alım Emri Onaylayan check box'ını işareteyin ve kaydedin.




    • Related Articles

    • Kulanıcılarına gelen bir çağrının onaylayıcısı olma yetkisi nasıl verilir?

      ServiceDesk Plus kulanıcılarına Gelen bir çağrının onaylayıcısı olma yetkisini aşağıdaki gibi verebilirsiniz. 1) ServiceDesk Plus Web Arayüzünde Admin Sekmesini tıkayınız. 2) Kulanıcılar sayfasından Kullanıcılar Bağlantısına tıklayınız. 3) Satınalma ...
    • ServiceDesk Plus'da bir istek için ilk çağrı çözünürlüğü nasıl ayarlanır?

      İlk Çağrı Çözünürlüğü (FCR), bir teknisyenin operasyonel performansı ve müşterilerin memnuniyeti için Temel Performans Göstergesi olarak görev yapan güçlü ve değerli bir metriktir. FCR, yöneticinin, müşterinin sorununun veya soruşturmanın teknisyen ...
    • Bir istek üzerine harcanan zamanı doğru olarak yakalamak nasıl?

      Bir günde çok sayıda biletle uğraşan teknisyenler genellikle bu talebin harcanması için gereken zamanı kaçırdı. Sonuç olarak BT yöneticileri, teknisyenlerin belirli bir biletle ilgili çalışma saatlerini izlemek ve SLA uyumluluk özelliklerini ...
    • Servicedesk SLA Yükseltme Nasıl Yapılır?

      Servicedesk SLA Yükseltme Nasıl Yapılır? SLA sürelerini aşmaya yakın yada aştıktan sonra belirlediğiniz kişilere mail gitmesi için ağaıdaki adımları izleyebilirsiniz; Adminsekmesi altındaki Servis Seviye anlaşmalarında İlgi SLA’leri ...
    • Varolan bir yedekten nasıl geri dönülür?

      Service Desk plus Restore işlemi aşağıdaki adımları izleyerek yapabilirsiniz. Servicedesk plus servisini kapatınız. command prompt'u (Run as Administrator) açınız ve,  [ServiceDesk Plus-Home]\bin dizinine gidiniz ve restoreData.bat dosyasını ...