Konuş ITSM: ServiceDesk Plus ile ITSM yolculuğunuzu başlatın

ITSM'yi Konuşun: ServiceDesk Plus ile ITSM yolculuğunuzu başlatın


Bu video ile ITSM yolculuğunuzu başlatın ve BT yardım masanızı hızlı yapılandırmalarla kurmayı, kullanıcıları organize edin ve sınıflandırın, olayı, sorunu ve değişiklik yönetimini düzene sokun, hizmet sunumunuzu yapılandırın ve hizmet kataloguyla dağıtım mekanizmasını öğrenmek hakkında bilgi edinin.


    • Related Articles

    • ITSM'yi Konuşun: ServiceDesk Plus ITIL modülleri konusunda ücretsiz eğitim

      Videoyu izleyin ve olayı düzene sokma, sorun ve değişiklik yönetimi, hizmet katalogunu yönetme ve yapılandırma veritabanını yönetmeyi öğrenin.
    • ITSM'yi Konuşun: Varlık yönetiminin temelleri

      Bu web seminerini izleyin ve varlıklarınızı doğru sınıflandırma ve düzenleme, çeşitli teknikler kullanarak varlıkları keşfetme, yazılım varlıklarını ve lisansını izleme ve yönetmeyi ve dinamik yapılandırma yönetimi veritabanını korumayı öğrenin.
    • ServiceDesk Plus da yedek alma (Backup)

      ServiceDesk Plus da yedek alma (Backup) ServiceDesk Plus'ı kapatın (ServiceDesk Plus bir Servis olarak çalışıyorsa, Denetim Masası > Servis Hizmetleri penceresinden servisi durdurun) Şu komutu yürüterek yedek ...
    • ServiceDesk Plus da normal bir kullanıcıyı teknisyen olarak tanımlama

      ServiceDesk Plus da bir kullanıcıyı teknisyen olarak tanımlamak için: Yönetim sekmesinden --->Kullanıcılara tıklayınız. Listelenen kullanıcılardan hangisini teknisyen olarak tanımlamak istiyorsanız ona tıklayınız. Açılan pencerede Teknisyen olarak ...
    • Agent ile taramanın avantajları nedir?

      Agent ile taramanın avantajları;    ·  Tarama için tek bir port gereklidir (TCP 9000 portu). Portu Admin ->Agent Ayarları -> Agent Yapılandırma -> Agent Port yolunu izleyerekdeğiştirebilirsiniz.   ·  Active Directory üzerinden bilgisayarlara agent’ı ...