ITSM'yi Konuşun: ServiceDesk Plus ITIL modülleri konusunda ücretsiz eğitim

ITSM'yi Konuşun: ServiceDesk Plus ITIL modülleri konusunda ücretsiz eğitim

Videoyu izleyin ve olayı düzene sokma, sorun ve değişiklik yönetimi, hizmet katalogunu yönetme ve yapılandırma veritabanını yönetmeyi öğrenin.


    • Related Articles

    • ITSM'yi Konuşun: ServiceDesk Plus ile ITSM yolculuğunuzu başlatın

      Bu video ile ITSM yolculuğunuzu başlatın ve BT yardım masanızı hızlı yapılandırmalarla kurmayı, kullanıcıları organize edin ve sınıflandırın, olayı, sorunu ve değişiklik yönetimini düzene sokun, hizmet sunumunuzu yapılandırın ve hizmet kataloguyla ...
    • ITSM'yi Konuşun: Varlık yönetiminin temelleri

      Bu web seminerini izleyin ve varlıklarınızı doğru sınıflandırma ve düzenleme, çeşitli teknikler kullanarak varlıkları keşfetme, yazılım varlıklarını ve lisansını izleme ve yönetmeyi ve dinamik yapılandırma yönetimi veritabanını korumayı öğrenin.
    • ServiceDesk Plus da yedek alma (Backup)

      ServiceDesk Plus da yedek alma (Backup) ServiceDesk Plus'ı kapatın (ServiceDesk Plus bir Servis olarak çalışıyorsa, Denetim Masası > Servis Hizmetleri penceresinden servisi durdurun) Şu komutu yürüterek yedek ...
    • ServiceDesk Plus da normal bir kullanıcıyı teknisyen olarak tanımlama

      ServiceDesk Plus da bir kullanıcıyı teknisyen olarak tanımlamak için: Yönetim sekmesinden --->Kullanıcılara tıklayınız. Listelenen kullanıcılardan hangisini teknisyen olarak tanımlamak istiyorsanız ona tıklayınız. Açılan pencerede Teknisyen olarak ...
    • Servicedesk SLA Yükseltme Nasıl Yapılır?

      Servicedesk SLA Yükseltme Nasıl Yapılır? SLA sürelerini aşmaya yakın yada aştıktan sonra belirlediğiniz kişilere mail gitmesi için ağaıdaki adımları izleyebilirsiniz; Adminsekmesi altındaki Servis Seviye anlaşmalarında İlgi SLA’leri ...