Bir istek üzerine harcanan zamanı doğru olarak yakalamak nasıl?

Bir istek üzerine harcanan zamanı doğru olarak yakalamak nasıl?

Bir günde çok sayıda biletle uğraşan teknisyenler genellikle bu talebin harcanması için gereken zamanı kaçırdı. Sonuç olarak BT yöneticileri, teknisyenlerin belirli bir biletle ilgili çalışma saatlerini izlemek ve SLA uyumluluk özelliklerini değerlendirmede zorlu bir durumla karşı karşıya kalırlar. ServiceDesk Plus, çalışma günlüğü zamanlayıcıyı etkili bir şekilde kullanarak bu durumu aşmanıza yardımcı olur.

İşyeri kayıtçısı, teknisyenlerin çalışmalarına başladıkları zamanı kolayca bir biletle kaydetmelerine ve zamanlayıcıyı yalnızca bir tıklama ile tamamladıklarında durdurmasına yardımcı olur.

Bu özellik hakkında daha fazla bilgi için bu videodan öğrenebilirsiniz


    • Related Articles

    • ServiceDesk Plus'da bir istek için ilk çağrı çözünürlüğü nasıl ayarlanır?

      İlk Çağrı Çözünürlüğü (FCR), bir teknisyenin operasyonel performansı ve müşterilerin memnuniyeti için Temel Performans Göstergesi olarak görev yapan güçlü ve değerli bir metriktir. FCR, yöneticinin, müşterinin sorununun veya soruşturmanın teknisyen ...
    • ServiceDesk Plus da normal bir kullanıcıyı teknisyen olarak tanımlama

      ServiceDesk Plus da bir kullanıcıyı teknisyen olarak tanımlamak için: Yönetim sekmesinden --->Kullanıcılara tıklayınız. Listelenen kullanıcılardan hangisini teknisyen olarak tanımlamak istiyorsanız ona tıklayınız. Açılan pencerede Teknisyen olarak ...
    • Varolan bir yedekten nasıl geri dönülür?

      Service Desk plus Restore işlemi aşağıdaki adımları izleyerek yapabilirsiniz. Servicedesk plus servisini kapatınız. command prompt'u (Run as Administrator) açınız ve,  [ServiceDesk Plus-Home]\bin dizinine gidiniz ve restoreData.bat dosyasını ...
    • ServiceDesk Plus'da bir değişiklik şablonu nasıl yapılandırılır.

      Merhaba millet, İşte ServiceDesk Plus'da değişiklik şablonları oluşturma hakkında kısa bir video. RFC (Değişim İsteği) oluşturma işlemini kullanıcılarınız için kolaylaştırmak isteyen değişim yöneticisi misiniz? İşte hemen uygulamanız için hızlı bir ...
    • Nasıl ServiceDesk Plus SLA değişikliği yapılandırmak için.

      Hizmet Seviyesi Anlaşmaları, bir Değişiklik İsteğinin çözülmesi gereken süreyi tanımlar. SLA'lar, tanımlanan ölçütlere dayalı olarak Değişiklik Taleplerinin 'Ekle / Güncellemesi' sırasında otomatik olarak uygulanır. Change SLA, Değişim İsteğinin ...