Topluluğa Hoşgeldiniz

Topluluğa Hoşgeldiniz

Zoho Destek içindeki Topluluk merkezi hala müşterilerinize diğer kanallar üzerinden hizmet ederken işinizde güçlü bir topluluk oluşturmanızı sağlar.

Müşterileriniz topluluğunuzda 4 içerik türü gönderebilir. Bunlar Fikirler, Sorular, Sorunlar ve Tartışmalardır. Bu sunucuların her biri belirli bir amaca hizmet eder.

Müşterilerinizin sizinle tartışacağı şeyler olduğunda, topluluğunuzda bir tartışma gönderebilirler. Tartışma ve işbirliği yapmanın mükemmel bir yoludur.

Müşterileriniz topluluk merkezinizde işiniz hakkında size özel sorular sorabilir. Bu soruları oradan yanıtlayabilir ve saygılarını kazanabilirsiniz. Ayrıca soruları 'yanıtlandı' olarak işaretleyebilir ve topluluğunuzu düzenli tutabilirsiniz.

Sorunlar, müşterilerinizin işinizle etkileşime girdiklerinde karşılaştıkları konulardır. Karşılaştıkları tam sorunları açıklayabilirler ve size eyleme konabilir hızlı kavrama sağlayabilirler. 'Sorunu' destek isteğine dönüştürebilir ve hatta müşterileri durumuyla ilgili sürekli bilgilendirebilirsiniz.

Müşterilerden gelen fikirler genellikle işinizde yeni yönlere neden olur. Topluluğunuzda fikirlerini paylaşmalarına müsaade edin. Diğer müşterilerin fikirleri oylamasını ve topluluğunuzda gerçek demokrasi olmasını sağlayın.

Topluluğunuzu kurmayla ilgili daha fazla bilgi için, bu sayfayı kontrol edebilirsiniz.